Král a Anima

Pozvánka na konstelační workshop pro muže i pro ženy

Klíčová slova: sebehodnota / být ve svém / dělat to své

Kde: Čaroprostor, Pod Pensionátem 1168, 252 29 Dobřichovice

Kdy: 13. 2. 2021, 10:00 - 19:00




Propojení sluneční energie středu, individualizovaného já (Král) a venušinské energie milenky, lásky, milosti, krásy a sebehodnoty (Anima).

Jsem na svém místě, tam kde být mám, forma je utvořena a skrze mne proudí nektar, bohatství, plnost. Pohár je naplněn.

Konec éry přežívání a začátek života.

Netřeba zabývat se tím, co již ke mě nepatří, co již nepřísluší mé sebehodnotě. Velké zjednodušení voleb a energie: to ano, to je se mnou v souladu - to ne, to není mé.

Žít to své, být vyplněn tím svým, znamená nepodléhat žádné hysterii.

Král nabízí pevnost, řád, strukturu. Ale bez milenky (Animy) je hranatý, vyschlý, bez života.

Anima nabízí prožívání a spojení se životem, ale bez krále je příliš tekutá, labilní, bezhraniční.

Proto je propojíme.

*

Lektor a průvodce workshopem: Vojtěch Franče

Organizace a prostory: Hana Zazvonilová

Cena: 2000,- kč

Přihlášení: hzazvonilova@seznam.cz, telefon 777 804 219 + uhrazení zálohy (1000,-) na č. ú. 670100-2207603326/6210 (do položky zpráva pro příjemce uvést "Král a Anima". Zbytek kurzovného lze uhradit na místě v hotovosti.

Doprava: vlakové spojení je ze Smíchova a Hlavního nádraží, vlak jezdí každou půl hodinu. Vlakové nádraží je 8 minut chůze od Čaroprostoru.

Žádné komentáře: